Thursday, May 19, 2011

SPLEEN NIGHT

.
Sedang semua sibuk upload gambar2 dinner malam tadi.


housemate n friends


Section Hawa


Sebelum aku ke Dinner aku cuba cari apa kebaikan aku ke sana?Mana lagi banyak kebaikan atau keburukan dinner the splendiferous night.


Aku dapat kebaikan dan keburukan.


tapi...
So far,bagus la...dinner malam tadi.Aku pun x lagha2 sangat.Banyak juga kesedaran mlm tadi.


Lagu2 pun x berapa nak lagha..
Makanan Alhamdulillah sedap..
Persembahan mantap
APA YANG AKU X SUKA ORNG2 COUPLE AMBIL GMBAR SEBELAHAN.
dah bagi warning jangan ambil gmbar pakwe makwe..masih x faham2 ke?Astagfirullah...
Aku bukan benci orng couple..cuma aku benci perbuatan mereka itu.


Apa2 pun tahniah aku ucpkan kpd mereka yg organise program ni.Especially pengarah dan timbalan pengarah.


Bagi aku segment paling best ialah masa kesedaran Palestin.Kita ni makan banyak,sedap x habis..lpas tu buang.Saudara palestin kita makan pun x cukup.Ibu ayah dah xde



Kalau x habis,jgn buang...


Macam2 ada masa kat splendiferous night



Ala2 karipap....





Syabas aku ucapkan kpd PCI yg ambil inesetif buat blog Palestin Evergreen http://palestineevergreen.blogspot.com/2011/05/episod-2-perang-dunia-pertama.html



Banyak benda kita boleh buat untuk mereka.Dalam keseronokan kita,ingatlah mereka.Cuba sedaya upaya x beli barang2 boikot.


Sahabat yg dikasihi sekalian...

JOM SUPPORT PALESTIN

http://palestinkini.info/

No comments:

Post a Comment