Saturday, May 14, 2011

Rumahku madrasah tahfiz Aku serjana Hafiz..insyaAllah

Dengan Nama Allah..


Alhamdulillah,semalam Allah beri izin untuk aku menjawap soala peperiksaan bagi sem ini.


Aku bersyukur kepada Allah.Allah beri aku kekuatan beri aku kesihatan dan pelbagai nikmat lagi.


Allah sentiasa menjagaku,melindungiku dan keluargaku.


Aku baru habis chat dengan ibu.Alhamdulillah,nmpak cahaya hidayah memasuki hatinya.


Aku bukanlah seorang hafizah..tapi,aku teringin menjadi hafizah yang memelihara Al-Quran.Aku sedang berusaha menjadinya.Doakan kejayaanku.


Aku sentiasa berdoa agar keluargaku menjadi pembantu agama Allah.Dengan izinNya,keluargaku diberi tugas untuk menjaga sekolah tahfiz di Batu Pahat.Tahfiz Al-Quran Darul Tuba.


Ini semua rencana Allah.Aku bercita-cita ingin menyumbang tenagaku di sana apabila aku habis belajar nanti.



Buat sesiapa yang ingin masukkan anak2 ke sedara mara ke di sekolah tahfiz ini,sila berhubung dengan ibuku

013-7402567-pn Fauziah (pelajar lelaki sahaja)




Asrama 




Yang ni dewan makan



Kelas dan pejabat


Surau dan tempat hafalan

Hmm,,doakan semuanya berjalan lancar.Dan apa yang dikerjakan mendapat redha Nya......WALLAHUALAM

2 comments: