Saturday, May 7, 2011

SEE YOU NEXT WEEK

Bismillah...


Aku rasa ni adalah LAST POST...untuk minggu ni.Sebab aku nak simpan laptop ni selama seminggu.



Bukan apa,aku ni kalau ada laptop aku macam2 nak kena buat.Nak update blog sendiri,update blog persatuan,nak update fb persatuan.
Sambil update2 melencong ke sana..melencong ke sini.Bukan buat benda x baik pun..tapi sekarang ni tgh fatrah peperiksaan...


So,masa itu emas,bukan pisang emas yg boleh dibawa berlayar...so,jgn buang masa..


Kepentingan masa...







Masa dekat dunia ni sangat singkat nak dibandingkan dengan akhirat yang infiniti tu...

Nasihat kepada diri sendiri dengan kawan2...

  • Jangan buang masa

  • Kurangkan makan....setiap isnin n khamis pi puasa...

  • kurangkan tidur...xpe jek nak tidur lepas subuh kalau kat mesir ni...mana x nya...pkul 3.30 azan subuh..tapi yang penting ,sebelum subuh tu tahajjud cinta dengan Sang Pencipta.ok?

  • Nasihat kepada sorang sahabat aku,jika ditawarkan kerja lebih2 lagi kerja baik..terima dan anggaplah sebagai amanah daripada Allah dan tanda kasih sayngnya kepadamu...
  • Lastly but not least..solat awal waktu...kerana ia adalah ibadah yang paling Allah suka..(NASIHAT KEPADA DIRI SENDIRI JUGA YANG SELALU LEKA)
WALLHUALAM...

No comments:

Post a Comment