Monday, June 20, 2011

TERIMA KASIH

Bismillah....sekarang ni dalam fatrh peperiksaan.Memang masing2 sibuk dengan buku.Tapi,dalam kesibukan masing2 pasti memerlukan sesuatu yang perbuatan untuk mengurangkan ketegangan exam...contohnya update blog...just simple message..thank u.




terima kasih...

  • terima kasih diucapkan kepada housemate yang sering menyokong dan membantu aku selama mana aku di mesir ni (fatimah yang pandai masak,mira yang pandai bagi semangat,saibah yang rajin study,ina yang pandai sharing bnda best2, dan alya roomate yang terbaik.)
  • terima kasih diucapkan kepada member studygroup2 aku yang bnyak bantu aku memahami pelajaran medik(ramai sangat nak sebut)
  • terima kasih kepada kepada semua sahabat2 yang rapat dgn aku,yg sharing cerekarama kehidupan yang banyak konflik dan endingnya hanya si Pencita sahaja yang tahu..(ni pun ramai)
  • yang paling penting terima kasih kepada Allah yang menemukan aku dengan orang2 yang baik2 belaka.

Bawah ni ada puisi indah daripada http://hnshabdllh.blogspot.com/ kpd aku .terima kasih ye..x sangka dalam diam pandai berpuisi..


Mungkin kamu pernah mendengar 
desir ombak di malam hari 
bayu laut membelai pipi 
Mungkin kamu pernah melihat
tabur bintang berkelip di langit
menghiasi malam di samping bulan
Terbang dirimu bersama keindahan 
ciptaan Illahi memuji terus memuji
subhanallah .. Maha Suci Allah
lalu...
mengerti kamu akan sesuatu
kerdilnya kamu di atas hamparan itu
namun obormu digenngaman,kuat menemani malamu
tidak akan kau biarkan terpadam
kerana pejalananmu masih panjang
..teruskan perjuangan..wahai aku seorang dai'e...

ikhlas murni  
-hanisah-

No comments:

Post a Comment